Voor wie is InterimSupport?

InterimSupport is voor iedereen die de werkzaamheden voor het behalen of behouden van een certificering graag uitbesteedt aan een expert. U hebt wellicht zelf geen tijd om zich verregaand te verdiepen in de certificering. Uiteraard weet u dat u het certificaat waard bent wanneer uw organisatie aandacht schenkt aan de onderwerpen uit een (ISO-)norm, maar de begeleiding van dit proces kan extern efficiënter neergelegd worden.

Onze adviseur fungeert als een interne KAM-coordinator en zorgt ervoor dat alle stappen genomen worden die nodig zijn voor het behalen of behouden van de certificering. Ook de uitvoerende werkzaamheden worden voor ongeveer 80% door de adviseur van Van Voorst Consult uitgevoerd. Op die manier hebt u er bijna geen omkijken meer naar en kunt u zich richten op uw onderneming!

Onze adviseur fungeert als een interne KAM-coordinator en zorgt ervoor dat alle stappen genomen worden die nodig zijn voor het behalen of behouden van de certificering.

Hoe werkt InterimSupport?

Een InterimSupport-traject begint gewoonlijk met een kennismakingsgesprek. Daarin vertelt u ons meer over uzelf, uw bedrijf en de doelen die u wilt behalen of de certificering die u reeds behaald hebt. Dit kennismakingsgesprek is geheel gratis.

Aan de hand van dit gesprek maakt de adviseur van Van Voorst Consult een inschatting van welke stappen genomen moeten worden om uw bedrijf klaar te maken voor certificering of welke zaken er uitgevoerd moeten worden om de certificering te blijven behouden. Deze stappen zet de adviseur in een duidelijke planning, zodat u in een oogopslag ziet wat de adviseur in de komende tijd voor u zal gaan uitvoeren.

Aan de hand van de planning bepaalt u samen met de adviseur hoeveel tijd deze maandelijks of per half jaar besteden moet aan uw bedrijf. Na akkoord op de offerte zal de adviseur voor langere tijd een of meerdere dagdelen per maand / half jaar bij u op het kantoor doorbrengen, zodat alles wat er geregeld moet worden zo efficiënt mogelijk gebeuren kan.

Wat kost InterimSupport?

De onkosten voor InterimSupport zijn uiteraard geheel afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden. Het voordeel van InterimSupport is dat u .a.d.h.v. de gemaakte planning en taakverdeling weet wat u maandelijks aan uren inhuurt en betaalt. Naar wens kan hierin uiteraard geschoven worden. U weet waar u aan toe bent, hoe hoeft zich geen zorgen te maken om het beheer van uw managementsysteem èn u komt niet voor financiële verassingen te staan.

Maak met ons een afspraak voor een inschatting van onze periodieke inzet of neem telefonisch contact op als u nog vragen hebt. U kunt ons telefonisch bereiken via 06-57 47 69 04.